راهنمای شما برای شینگل آسفالت

راهنمای شما برای شینگل آسفالت

راهنمای شما برای انتخاب شینگل آسفالت: چه مصالحی بر روی سقف قرار دهید و چه اندازه ماندگار خواهند بود؟

تیم ما شینگل­‌های بسیاری را از زیر نظر گذرانده است و به عنوان راهنمای شما برای شینگل آسفالت در کنار شما باشد، ما به عنوان پیمانکار انواع سقف­‌های آسفالت، سقف­‌های فلزی، سقف­‌های شیب‌دار، سقف­‌های مسطح، سقف‌های بزرگ، سقف‌های کوچک نصب کرده‌ایم و اشراف کامل به انواع این مصالح داریم.

در این پست فکر کردیم که یک موضوع مهم را با هم بررسی کنیم: چه نوع شینگل آسفالت بهترین انتخاب برای سقف شما خواهد بود؟

 

“بهترین شینگل متناسب با سقف من چیست؟”

این رایج‌ترین سؤالی است که روزانه دریافت می‌کنیم و از قضا سؤال خوبی است. حقیقت این است که همه شینگل­‌ها یکسان نیستند. علاوه بر انواع مختلف سقف­‌های موجود (مسطح / شیب دار ، آسفالت / فلزی و غیره)، درجات مختلف شینگل نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

 

تیم ما به این قضیه فکر کرد که راهنمای مختصری به شما در این مورد بدهد تا به شما کمک کند تا با آگاهی تصمیم بگیرید و پیش زمینه­ای را برای شما ایجاد کند تا با انواع این مصالح آشنا شوید و دید خوبی نسبت به نیازمندی خود و انواع شینگل داشته باشید.

 

اول، نیازهای خود را تعیین کنید

پاسخی که در این زمینه واضح است این موضوع است كه «من به مصالح پشت بام احتیاج دارم»، اما سؤال اساسی كاملاً پيچيده‌تر از این موضوع است. قبل از انتخاب نوع شینگل، شناخت نیازهای اساسی­‌تان در اولویت قرار دارد:

انتظارات شما در مورد دوام و ماندگاری این مصالح چیست؟

اهمیت زیبایی ظاهری شینگل برای شما چقدر مهم است؟

به چه نوع طول عمری برای این مصالح و سقف‌تان نیاز دارید؟

بودجه شما چقدر است؟ آیا حاضر هستید برای یک راه حل بلند مدت سرمایه‌گذاری بزرگ­‌تری انجام دهید یا برای تأمین نیازهای فوری مالی خود به یک سرمایه­‌گذاری کوچکتر نیاز دارید؟

این سؤالات به اندازه کافی ساده به نظر می رسند، اما پاسخ‌ها می‌توانند تأثیر به‌سزایی در تعیین شینگلی که در خانه شما نصب می‌کنیم، داشته باشند.

 

مقایسه دو نوع اصلی شینگل

بیش از ۷۵٪ خانه‌های شیب­دار در پشت بام خود شینگل آسفالت دارند. شینگل‌های آسفالت علاوه بر مقرون به صرفه بودن، در اکثر خانه های مناطق شمالی نیز بادوام و مستحکم هستند و همچنین به خوبی از سقف پشتیبانی می­‌کنند و ایده‌آل هستند. دلایل معتبر زیادی وجود دارد که باعث محبوبیت این نوع از شینگل در بین صاحبان خانه می­‌شود!

 

دو نوع اصلی شینگل آسفالت وجود دارد: شینگل آلی و شینگل فایبرگلاس.

شینگل آلی

  • ساخته شده از یک ترکیب فیبر سلولی (مانند کاغذ بازیافتی)، همراه با آسفالت، و فشرده شده در یک ورق منفرد است (AKA، شینگل!)
  • نصب آسانتری نسبت به انواع دیگر شینگل دارد
  • مقاومت در برابر باد شدید دارد و همچنین قوی و بادوام است.
  • قادر به تحمل تغییرات ناگهانی دما است و در مقابل نوسانات دمایی مقاومت بالایی از خود نشان می­­‌دهد.
  • شینگل آلی به سرعت سهم بازار را در برابر شینگل فایبرگلاس به دست می­‌گیرند.

 

شینگل فایبرگلاس

  • محبوب‌ترین نوع شینگل است
  • ساخته شده از تشک فایبرگلاس با روکش آسفالت است
  • مقاومت این شینگل در برابر حرارت بسیار بالا است و تغییرات زیادی را متحمل می­‌شود
  • این نوع شینگل کمتر احتمال دارد که کنده شود یا پوستش جدا شود
  • در مقایسه با شینگل آلی بهبود یافته است و در برابر آتش کاملا مقاوم و ضد حریق است
  • نور خورشید را بازتاب می­‌دهد و به شما کمک می­‌کند که خانه شما در تابستان گرمای کمتری جذب کند و خنک شود
  • شینگل فایبرگلاس اغلب شینگل «معماری» یا «سه‌بعدی» نامیده می­‌شوند.

 

سایر نکاتی که باید در ذهن داشته باشید

شینگلی که برای خانه خود انتخاب می‌کنید باید با فاکتوری فراتر از قیمت آن را انتخاب کنید. عوامل دیگر مانند طول عمر پیش­‌بینی شده و هزینه برآورد شده برای تعمیرات / تعویض جزئی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

نه تنها این موارد، بلکه موضوع زیبایی شناختی نیز نقش مهمی دارد و باید به جلوه سقف خود فکر کنید. پس از نصب سقف، باید ۱۰، ۱۵، ۲۵ یا حتی ۳۰ سال با همین شکل سقف زندگی کنید – مطمئن شوید که ظاهر شینگل را دوست دارید و از آن زده نمی­‌شوید!

 

نکات مهم

ملاحظات نصب برای شینگل آلی و شینگل فایبرگلاس نسبتاً مشابه است. با این حال، شینگل آلی سنگین­تر است. در هنگام تعویض سقف خانه‌های قدیمی­تر، یا خانه­‌هایی که قبلاً تعویض سقف داشته‌­اند، باید وزن شینگل آلی را در نظر بگیرند و به عنوان یک عامل بازدارنده مهم به تبعاتش فکر کنند.

شینگل فایبرگلاس و سه­‌بعدی هزینه بالاتری دارند اما می‌توانند سال‌ها بیشتر از شینگل آلی دوام داشته باشند.

شینگل آلی به دلیل وزن سنگین­‌تر، در مناطقی که مستعد وزش باد شدید هستند مناسب­‌تر هستند.

شینگل­‌های معماری در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها در دسترس هستند

 

بنابراین، کدام نوع شینگل برای شما مناسب است؟

در این مطلب، ما به عنوان راهنمای شما برای شینگل آسفالت سقف، توصیه می‌کنیم که مشتریان ما روی شینگل‌های فایبرگلاس / معماری سرمایه‌گذاری کنند و این شینگل را انتخاب کنند. چند دلیل برای این توصیه وجود دارد:

این نوع از شینگل زیباتر هستند و جلوه زیباتری به سقف می­‌دهند، به سقف شما حالتی سه بعدی می­‌دهد که سقف شما را تکمیل می­کند و ارزش زیبایی شناسی خانه شما را افزایش می­‌دهد. برعکس، شینگل آلی به طور کلی یک لایه و «مسطح» هستند. این شینگل­‌ها هم بد به نظر نمی­‌رسند ولی در مقابل شینگل معماری قابل مقایسه نیستند.

شینگل فایبرگلاس عمر مفید بیشتری دارد. مگر اینکه در چند سال آینده قصد منتقل شدن از این خانه را داشته باشید، در غیر این صورت سرمایه‌گذاری در شینگل فایبرگلاس گزینه مناسبی است چرا که دیگر لازم نیست سقف خود را هر ۱۰-۱۵ سال یک بار جایگزین کنید و سال‌ها در هزینه­‌های تعمیر خود صرفه­‌جویی می­‌کنید.

این شینگل­‌ها سبک‌­تر هستند و وزن کمتری را روی سقف قرار می­‌دهند.

اختلاف هزینه بین یک شینگل آلی و یک شینگل فایبرگلاس در حال کاهش است!

البته با کمال افتخار می­‌توانیم در این راه به شما کمک کنیم و از خانه­‌تان بازدید کنیم تا در این تصمیم‌گیری به شما کمک کنیم. هر خانه متفاوت است و چندین دهه تجربه به ما این امکان را می‌دهد تا به مشتریان خود کمک کنیم تا تصمیم درست را بگیرند. اگر به دنبال یک سقف جدید هستید، باعث خوشحالی ماست که با تیم آکامیا تماس بگیرید.

پروژه های مرتبط

نظرات کاربران

customers