شینگل معماری برای سقف شما، جدیدترین‌های سال ۲۰۱۹

هنگامی که کسی می­خواهد سقف خانه خود را نو کند و برای این کار سرمایه‌گذاری کرده است به دنبال بهترین نوع شینگل می­گردند. بسیاری از مشتریان ما مایل‌اند ظاهر خانه خود را با شینگل‌های طراح منحصر به فرد، که بعضا به آنها شینگل معماری گفته می­شود، به روز کنند. علاوه بر بالا بردن زیبایی خانه، شینگل معماری مقاومت بیشتری در برابر عناصر جوی از جمله باد، خورشید و جلبک­ها از خود ارائه می دهند و طول عمر بیشتری نسبت به گزینه­‌های بام سنتی دارند.

در حال حاضر می‌خواهیم گزینه‌های برتر را در روند شینگل زینتی طراحان ارائه دهیم، که همه آنها سبک خانه شما را بالا می­برند، به بعدهای سقف اضافه می­کند و سبک معماری خانه‌تان را ارتقا می­دهد.

 

شینگل معماری

شماره ۱: شینگل­‌های تخت

اولین انتخاب ما به دلایل خوب زیادی، شینگل تخته سنگ است. این گزینه در شینگل­‌های معماری به لطف ظاهر زیبا، بافت و رنگ تخته سنگ طبیعی در پشت بام شما جلوه زیادی دارد. این شینگل معماری ضمن حفظ ظاهری طبیعی و تمیز، جذابیت خیره کننده­ای را ایجاد می­کند.

شینگل با تخته سنگ نه تنها باعث افزایش زیبایی ظاهری خانه شما می شود، بلکه دارای ویژگی­های با کارایی بالا ، به ویژه مقاومت در برابر باد و جلبک­ها است. این شکل از شینگل­ها همچنین در برابر آتش بسیار مقاوم هستند. بیشتر تولید کنندگان شینگل تخته­سنگ طیف گسترده ای از پالت های رنگی را در اختیار مخاطبش قرار می­دهد و هر کس با توجه به سلیقه، شخصیت و عمق متناسب با هر خانه می­تواند از این مدل­ها انتخاب کند.

 

شینگل معماری

شماره ۲: لرزش سدر و لرزش مواد مرکب

یکی از بهترین سقف­‌هاُ سقف لایه­‌کوب سدر است.. این مواد طبیعی زیبایی خاص خود را به یک خانه منتقل می­کنند و همانطور که در توضیحاتش آمده است: «اگر به خوبی نصب شود ، سقف لایه­کوب سدر باید ۶۰ سال یا بیشتر عمر کند و عموما کمی نیاز به تعمیر پیدا می­کند.»

با اینکه زیبایی بصری بالایی دارد اما سقف لایه­‌‎کوب سدر گران است و اگر نصب صحیحی نداشته باشد باعث مشکلات اساسی می­شود. تعمیراتش نیز می­تواند پر هزینه باشد. اما برای صاحبان خانه امکان دستیابی به چنین زیبایی خاصی کمتر پیش می­آید. بسیاری از شرکت­ها یک شینگل کامپوزیت لوکس دارند که ظاهری شبیه این لایه­های سدر دارد و در عین حال دارای بالاترین سطح محافظت است و قیمت مناسبتری دارد.

 

شینگل معماری

شماره ۳: شینگل­‌های پیچیده

یکی از منحصر به فرد ترین شینگل­هایی که مشتری­های ما به آسمتش جذب می­شوند شینگل با فرم پیچیده است. یک راه حل عالی برای سقف های محکم و باریک، شینگل پیچیده مانند است که طرح حلزونی، کروی یا شش ضلعی دارند.این شکل از شینگل بسیار بادوام است و عملکرد و محافظت فوق العاده ای را برای خانه شما ارائه می دهد. این سبک شینگل مناسب برای کسانی است که به دنبال سبک سنتی­تری هستند. این نوع از شینگل مخصوصاً برای خانه­های قدیمی مناسب است، چرا که بر این شینگل شکل مئرن­تری از این خانه قدیمی را هم می­تواند ارائه بدهد.

 

آیا شینگل معماری هزینه­‌های شما را کاهش می­دهد؟

در حالی که قطعاً شینگل معماری نسبت به سقف آسفالت سنتی هزینه بیشتری خواهد داشت، شکی نیست که صاحبان خانه از مزایای این سرمایه گذاری سود خواهند برد. همانطور که جو پریت، توضیح می دهد “گرچه شینگل معماری به طور کلی گران تر از شینگل­های سنتی آسفالت سه زبانه­ای هستند، اما اگر شما درجه بالای استحکام و محافظت این شینگل از سقف را در نظر بگیرید، بسیار مقرون به صرفه هستند. قیمت­ها متناسب با تولید کننده متفاوت است، اما در حالت کلی در نظر داشته باشید که در مقایسه با شینگل های سه­لایه، ۲۰ تا ۵۰ درصد بیشتر برای شینگل های معماری می­پردازید. ”

 

پروژه های مرتبط

نظرات کاربران

customers