انواع طرح های سقف شینگل

طرح های سقف شینگل

یکی از مهم ترین دغدغه های اکثر افراد، تهیه یک محصول با کیفیت و مقرون به صرفه است. فاکتور های ظاهری و بسته بندی مناسب اولین گام در فروش محصولات است .خیلی کم پیش می آید که هنگام خرید یک محصول، جدول مشخصات آن محصول را مطالعه کنیم .شکل ظاهری محصول همیشه توجه بیشتری را جلب می کند، اما نکته مهمی که وجود دارد این است که مشخصات فنی محصول مخصوصا سقف شیبدار و طرح های سقف شینگل باید مطابق با استاندارد های روز دنیا باشد و آزمایش های لازم را پشت سر بگذارد .

مهندسین خبره و با تجربه افرادی هستند که مشخصه های فنی محصول برای آن ها دارای اهمیت است. استحکام ساختار ورق های شینگل در آزمایشگاه های مخصوص مورد آزمایش قرار می گیرد و استاندارد لازم را کسب می کند.

تمامی مواد و سنگریزه های استفاده شده در سقف شینگل از سنگریزه های معدنی و خود رنگ هستند. قیر استفاده شده در سقف شینگل به عنوان عایق عمل می کند .در این نوع پوشش سقف، باید مشخصات محصول روی بسته بندی آن درج شود .در این مقاله تلاش بر این است که شما را با مشخصات فنی و استاندارد های موجود، و همچنین اندازه شینگل ها و طرح های آن آشنا کنیم .

طرح های سقف شینگل و شکل ظاهری آن ها

طرح های سقف شینگل و شکل ظاهری آن ها

 

در این مقاله سعی داریم که تمامی طرح های سقف شینگل با مشخصه های ظاهری و طراحی سقف شینگل را به طور کامل بیان کنیم .

شینگل هلالی

شینگل هلالی 

این نوع شینگل که به شینگل پولکی نیز معروف است، نسبت به بقیه طرح های سقف شینگل، خواهان کمتری در بازار دارد .زیرا این نوع شینگل ها در طرح های مدرن سقف شینگل ، کمتر به کار می روند، اما با استفاده هوشمندانه همچنان می تواند جذاب باشد.

شینگل لانه زنبوری

شینگل لانه زنبوری

این نوع شینگل که جزو یکی از زیباترین طرح های سقف شینگل است، با طراحی جذاب و مدرن خود، یک پوشش بام زیبا برای سقف های شیبدار به شمار می آید .در نصب این طرح سقف شینگل ابتدا یکی از ورق ها به صورت برعکس نصب می شود و سپس باقی تایل ها روی یکدیگر سوار می شوند .زیبایی این طرح از شینگل بر روی سقف شیبدار شینگل بسیار زیاد است و در برخی زوایا امکان نمای سه بعدی را به سقف شینگل می دهد .این طرح در ابعاد ۱ متر طول و ۳۳ سانت عرض به مشتریان عرضه می شود .

شینگل آجری

شینگل آجری

این گونه شینگل ها دارای نظم خاصی هستند و به ترتیب در کنار یکدیگر قرار می گیرند، از نظر معماری، فضا را بزرگتر نشان می دهند و در ابعاد بزرگ تر می توانند اشکال بسیار زیبایی ایجاد کنند. طول این نوع شینگل همانند شینگل زنبوری یک متر است و یک پوشش یک متری یکسان را بر روی سقف ایجاد می کند .

شینگل آسفالتی

شینگل آسفالتی

طول عمر شینگل آسفالتی بین ۲۰ تا ۲۵ سال است. نصب شینگل آسفالتی بسیار آسان است به طوری که مردم خودشان می توانند سقف خانه خود را نصب کنند و از نظر نگه داری انرژی بسیار کاربردی است .شینگل آسفالتی در رنگ های بسیار متنوع و طرح های فراوان موجود است که بعضی از آن ها حتی حالت طرح چوب نیز دارند .

با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت تنوع در طرح های سقف شینگل و شیوه های عرضه محصولات پوشش بام افزایش یافته است. این شینگل ها هزینه نصب کمتر و به نسبت ارزان تر از نمونه های پوشش بام دیگر دارند. آن های عایق خوبی در برابر آب و انتخاب خوبی برای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه طبیعی و غیر طبیعی هستند. عواملیاز ا ین و مواردی نظیر زیبایی یا موارد فنی منجر به این می شود که شما سقف شیبدار با شیب کم را برای سقف ویلا یا خانه خود انتخاب کنید .

پروژه های مرتبط

نظرات کاربران

customers