قیمت سقف شیروانی

قیمت سقف شیروانی

یکی از مهمترین تصمیماتی که برای سازه گرفته می شود تعیین سقف و نوع آن است. تصمیماتی از قبیل مدل، سپس نوع مصالح، و به کارگیری شرکتی مناسب و کارکشته جهت اجرا و نصب آن. علاوه بر این باید قیمت سقف شیروانی را در نظر گرفت و همچنین آن شرکت باید ضمانت های لازم برای سال های سال را به شما ارائه دهد.

یکی از عواملی که تعیین کننده قیمت نهایی یک سقف است، منطقه آب و هوایی شما است.

شیب زیاد دامنه ها نیز، از عوامل تعیین کننده قیمت سقف شیروانی است. هر چه شیب سقف بیشتر باشد، قیمت کار نیز بالاتر می رود. این قیمت سقف شیروانی علاوه بر مصالح بر روی دستمزد نیز تاثیرگذار خواهد بود.

گاهی درکنار منزل، سقف گاراژ نیز هزینه بردار خواهد شد.

در ادامه به چند عامل که تعیین کننده قیمت سقف شیروانی است می پردازیم:

 سقف های شیروانی متقاطع

مصالح

 بسیار مهم است که از چه مواد و مصالحی استفاده خواهیم کرد. همان طور که پیش از این نیز گفتیم، عوامل محیطی در هزینه نهایی پروژه تاثیرگذار خواهد بود. زیرا در ابتدا این محیط است که تعیین کننده نوع متریالی است که می بایست از آن استفاده کنید. میزان بارندگی، باد و مقدار تابش آفتاب چیزهایی است که باید پیش از جنبه های زیبایی شناسی بر انتخاب شما تاثیر گذار باشد.

مدت زمان اتمام پروژه

از اولین روزی که اقدام به نصب یا تعویض سقف سازه خود می کنید، با هزینه های زیادی درگیر خواهید بود. این عوامل هرچه بیشتر و طولانی تر باشند، هزینه های شما را نیز بالاتر می برند.

در هنگام انتخاب شرکت اجرایی حتما به رزومه آن ها توجه کنید. پروژه های قبلی آن ها را چک کنید و از رضایت مشتریان آنها اطمینان حاصل نمایید. اگر قرار است پیمانکاری سقف شما را بازسازی کند، باید از آنها بخواهید از پروژه های قبلی شان، عکس یا فیلم به اشتراک بگذارند.

به احتمال زیاد شما زیرسازی های سقف را نخواهید دید یا به شما گفته می شود آنچه قرار است برای شما اجرا شود، بسیار متفاوت تر از چیزی است که به  نمایش گذاشته اند.

نصب شینگل

شناخت انواع شینگل

انواع شینگل را بشناسید و اطلاعاتی که به دست می آورید را بنویسید. اگر مطمئن نیستید، یک پیمانکار تمام مواردی که باید بدانید را به شما اطلاع می دهد .شما می بایست با شرکتی کار کنید که ضمانت های لازم را به شما ارائه دهد. حتما از ضمانت ها سوال کنید.

توجه داشته باشید که تقریبا همه مصالح، می توانند سقف شیروانی شما را پوشش دهند.

گاهی در هنگام اجرای سقف، تنها از یک شیب استفاده می شود که در نهایت قیمت سقف شیروانی جهت نصب و اجرای سقف سازه شما را بسیار کاهش می دهند. سقف هایی که تعداد دامنه های کمتری داشته باشند، هزینه ها را پایین می آورند.

متراژ بالای سازه، تاثیر مستقیمی بر روی مقدار هزینه های شما خواهد بود. اگر منزل شما بزرگ باشد این هزینه ها بالاتر می روند. زیرا مصالح بیشتری به کار می رود و به علاوه زمان بیشتری صرف طراحی، اجرا و نصب سقف خواهد شد.

شناخت انواع شینگل

شینگل های آسفالتی

در اجرای شینگل های آسفالتی، قیمت سقف شیروانی این نوع شیگنل معمولا پایین تر است. زیرا مصالح ارزان قیمت تر هستند و اجرای آن ها بسیار ساده تر از انواع دیگر شینگل است. این سادگی در اجرا، مسلما در تعیین قیمت نهایی به شما کمک خواهد کرد.

تمامی سقف های شیبدار نیازمند یک یا چند لایه ی زیرسازی مناسب هستند. در هر منطقه ای باتوجه به منابع و منطقه آب و هوایی شما، از مواد گوناگونی استفاده می شود که هزینه ها را تغییر خواهند داد. توجه داشته باشید که در این زمینه از بهترین مصالح باید استفاده شود، زیرا امنیت سقف شما مدیون آن است.

در معماری مدرن از تزیینات اضافی کاملا پرهیز می شوند. در خانه های سبک مینیمالیستی هزینه های کم جزو عوامل محبوبیت آنها به حساب می آید. این طرح ها با تکیه بر کارایی توانایی آن را دارند که شما را از شر هزینه های اضافی، خلاص کنند. خطوط مستقیمی که در این طرح ها به کار می روند، خود به تنهایی توانایی زیبایی بخشی به کل سازه را دارند.

در این طرح از قرنیز و دودکش خبری نیست، اما همین موضوع سبب می شود این امکانات به گونه دیگری جبران شود که شاید همین موضوع کمی هزینه بردار به نظر بیاید.

 سقف های شیروانی متقاطع

 سقف های شیروانی متقاطع

سقف های شیروانی متقاطع از دو یا چند سقف تشکیل می شوند. این شیروانی ها در یک زاویه تلاقی می کنند. خانه هایی با این طرح به دلیل تغییر در شکلی که سقف شیروانی متقاطع در ساختار خانه ایجاد می کند، اغلب طرح پیچیده تری دارند. به عنوان مثال، خانه هایی که دارای سقف شیروانی متقاطع هستند ممکن است دارای بال جداگانه، ایوان بزرگتر یا پارکینگ متصل باشند. همین پیچیدگی ها هزینه و قیمت سقف شیروانی را بالا می برند.

در شیروانی های مدرن با سایبان اضافی متصل، تغییری اساسی را تجربه نخواهید کرد. اما همین کار برای اضافه کردن به سقف شیروانی موجود، افزودن یک سایبان به برجستگی سقف شیروانی یک شیوه مناسب در تغییرات نمای منزل شما است. این طرح ترکیبی برای صاحبان املاکی که به دنبال بزرگتر کردن ملک خود هستند ، یک راه حل بسیار محبوب است، زیرا بدون نیاز به تغییر کامل ساختار سازه و زیبایی سقف، فضای بیشتری برای فضای بالایی سازه و به دنبال آن فضای کلی ، فراهم خواهد کرد. شاید هزینه بردار باشد، اما باید توجه داشته باشید که این هزینه تنها شامل بخشی از سقف منزل شما خواهد بود.

پروژه های مرتبط

نظرات کاربران

customers