اشتباهات پیمانکاران بام‌ها، ناشی از بی‌ تجربگی

اشتباهات پیمانکاران

اشتباهات پیمانکاران بام بی­‌تجربه انجام می­‌دهند

تعداد زیادی پیمانکار بام وجود دارد که می‌خواهند تمام تخصص خود را به رخ بکشند و تجربیات خود را برای شما به نمایش بگذارند. با این حال، وقتی نوبت به تعویض سقف خانه­‌تان می‌رسد کاشف به عمل می‌­آید که چیز زیادی بلد نیستند و در کارشان ناشی هستند. به این مطلب نگاهی بیندازید تا در مورد اشتباهات که پیمانکاران بی‌تجربه انجام می­‌دهند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

فراموش کردن شینگل شروع کننده

یکی از رایج‌ترین اشتباهات که پیمانکاران بی‌تجربه مرتکب می­‌شوند فراموش کردن نصب شینگل استارت و شروع­‌کننده است. شینگل مخصوص استارت دارای چسب مخصوصی است که باعث دوام بیشتر آنها شده و قادر به تحمل نیروی باد شدید می­‌باشد که در غیر این صورت باعث کمانه زدن شینگل می­‌شود. اگر شینگل استارت و شروع شونده را فراموش کنند سقفی خواهید داشت که در مقابل باد و باران آسیب­‌پذیر است و در معرض خطر قرار دارد.

 

عایق نبودن

بسته به آب‌وهوای شما، ممکن است نیازی به عایق رطوبتی در هر قسمت از سقف خود نداشته باشید.
با این وجود، باید حداقل کنار آبرو و ناودان­‌ها و اطراف هر دهانه سقف و در نزدیکی دودکش، عایق رطوبتی نصب شود.
اگر سقف شما عایق رطوبت نباشد، می‌‌تواند به سرعت تعمیرات گران قیمتی را روی دست شما بگذارد!

 

نصب ضعیف شینگل

نشانه واضح دیگر مبنی بر اینکه سقف شما نمی‌داند چه کاری انجام می‌دهند، وقتی می بینید که شینگل ها به صورت نادرست نصب شده‌اند. اشتباهات مختلفی وجود دارد که می‌توان هنگام نصب شینگل ، از قرار دادن آنها به طور نامناسب در فاصله یا عدم تراز کردن صحیح، از آسیب دیدن آنها در طی مراحل نصب، استفاده کرد. شینگل های ضعیف نصب شده نه تنها از جذابیت مهار منزل خود دور می‌شوند بلکه می‌توانند به خانه شما آسیب برسانند، زیرا سقف شما به درستی از خانه شما در برابر صدمه در آب محافظت نمی‌کند.

 

فراموش کردن درباره The Drip Edge یا همان لبه قطره­ای

ردیابی این مورد سخت­‌تر است، اما نکته مهمی­‌ست که در پروسه تعمیر سقف به یاد داشته باشد که یک لبه قطره­ای را در امتداد سقف خود نصب کنید تا از آسیب در برابر آب در امان بماند. فراموش کردن نصب لبه قطره­ای منجر به نفوذ آب زیر شینگل به داخل سقف شما یا پایین تخته‌های فاسیا می‌­شود که در این صورت می­‌تواند خسارت قابل توجهی وارد کند و به پوسیدگی منجر شود.

 

ناودان‌های نصب شده ضعیف

در نهایت، یک پیمانکار بی تجربه احتمالاً ناودان­‌های شما را نادرست نصب می­‌کند.
ناودان‌های ضعیف نصب شده ممکن است نتوانند آب از بام شما به درستی هدایت و خارج کنند.
که این مساله می‌­تواند به سرعت به تعمیرات گرانتری منجر شود زیرا آب از اطراف خانه داخل فونداسیون شما فرو می‌­رود و آسیب­‌های رطوبتی بالایی را وارد می­‌کند.

 

امروز با ما تماس بگیرید

اگر نیاز دارید که سقف خود را توسط پیمانکاری نصب کنید، تیم ما آماده کمک است! امروز تیم ما را بررسی کنید تا در مورد خدمات نصب سقف ما بیشتر بدانید! می­‌توانیم از طریق تلفن یا با پر کردن فرم تماس آنلاین خود به ما برسید! ما مشتاقانه منتظر کمک به شما هستیم!

پروژه های مرتبط

نظرات کاربران

customers