چگونه بهترین شینگل را برای سقف‌مان انتخاب کنیم؟

بهترین شینگل

چگونه بهترین شینگل را برای سقفمان انتخاب کنیم

فکر طراحی یک سقف جدید برای خانه­‌تان امکان دارد دلهره و فشار زیادی را به شما وارد کند و از فکر کردن به همه جوانب این موضوع هراس به جانتان بیفتد. بخش­‌های زیادی در باره این موضوع وجود دارد که باید جوانب آن را بسنجید، تصمیمات زیادی در طول این تصیم باید گرفته شود و گزینه‌های زیادی در هر مرحله برای انتخاب وجود دارد. انواع شینگل چوب، آسفالت و شینگل کامپوزیت در بین انتخاب­‌هایتان وجود دارد.ولی با این حال نمی‌دانید بهترین شینگل برای سقف خانه شما کدام است.
هزینه، الزامات نصب و مواضع دیگری وجود دارد که باید طی این فرآیند به آن کاملا فکر شود و تخمین زده شود. برای کمک به تصمیم‌گیری­‌تان درباره این موضوع، چند مورد از این انتخاب­‌ها را بیان خواهیم کرد و راهکاری را جلوی روی شما می­‌گذاریم که شما را راحت­تر به جواب‌های سوالتان می­‌رساند.

 

راهنمای مرحله به مرحله:

  • هزینه خود را تعیین کنید
  • نوع شینگل را انتخاب کنید
  • رنگ شینگل را انتخاب کنید
  • برای شینگتان بهترین مارک‌­ها را دسته‌­بندی کنید.

 

راهنمای مرحله به مرحله: چگونه بهترین شینگل را انتخاب کنید

شینگل­‌ها برابر و یکسان نیستند و همه شینگل‌ها شکل و طرح و شرایط یکسانی ندارند. به جای اینکه اینترنت را جستجو کنیم به دنبال شینگل های بام با بالاترین رتبه یا بهترین بررسی های شینگل بام در سایت های مختلف ، مقاله ای را تهیه کرده ایم که به شما کمک می کند خودتان برای پروژه سقفتان بهترین شینگل، مناسب­ترین هزینه و کارآمدترین روش را برای خود تعیین کنید.

 

هزینه و بودجه مورد نظر خود را تعیین کنید

هزینه تعمیر سقف یک هزینه یکجا و فوری نیست و بستگی به شرایط می­‌تواند متفاوت باشد.
برآورد هزینه­‌هایتان امکان دارد با متوسط هزینه­‌ای که در نظر گرفتید برابری نکند. این تعیین هزینه به اقلیم نیز بستگی دارد، در مناطقی که شرایط آب و هوایی سخت­تری دارند هزینه­‌ها متناسب با آن بالاتر می‌­رود.
در هنگام برآورد هزینه­‌ها مساحت پروژه و سقف شما به متر مربع حساب می‌­شود.
عواملی که در این هزینه در هر متر مربع تاثیر دارند چه خواهد بود؟
لوازم مورد نیاز، هزینه خود شینگل، عناصر محافظ لازم برای ماندگاری سقف و نیروی کاری که این بام را نصب کند.

 

هزینه شینگل:

در نهایت نوع شینگلی که برای سقفتان انخاب می­کنید عامل بزرگی در برآورد هزینه خواهد بود.
ارزان ترین نوع شینگل آسفالت با قیمت ۲۵۰۰ دلار است، گرانترین شینگل­ها که شینگل تخته­‌سنگ است برای سطح­‌های بالا با بیش از ۲۰،۰۰۰ دلار “در هر مربع” محاسبه می‌شود.

 

هزینه برچیدن:

اگر سقف شما نیاز به برچیدن سقف موجود داشته باشد، این عامل نیز در هزینه آن مؤثر خواهد بود.
هزینه کل حذف و برداشتن سقف معمولاً در حدود ۱۰۰۰ دلار است. در هر فوت مربع ۱ تا ۵ دلار را شامل می‎­شود. در کنار این پیمانکار شما می­تواند به صورت روزانه یا کنترات گرفتن کار با شما هزینه را محاسبه کنید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید آسیب های ناشناخته در زیر شینگل، مانند پوسیدگی است که می تواند کار را برای پیمانکار طولانی­تر و سخت­تر کند.

 

هزینه کار:

هزینه کار نیز برای هزینه کلی شما اعمال می شود.
نوع محصول و ماهیت عامل پروژه در اینجا اما به طور کلی حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار در هر مربع خواهد بود.

 

یک نوع و سبک از انواع شینگل را انتخاب کنید

شما تخمینی برای هزینه کلی کار و اندازه خانه تعیین کرده اید؟
کدام یک شینگل مناسب برای سقف جدید شما خواهد بود؟
به نظر می‌رسد که به نظر بی نظیری یا حتی برای اهداف زیبایی شناسی کاملاً بی‌نتیجه باشد
اما اگر شما شینگل را مورد توجه قرار می‌دهید، احتمالاً از اهمیت به دست آوردن موارد مناسب مطلع هستید.

 

شینگل آسفالت:

این نوع از شینگل رایج ترین نوع شینگل است و به طور کلی بسته به سبک و مدلش به طور پیش فرض در بسیاری از خانه های جدید مورد استفاده قرار می­گیرد. این نوع از شینگل همچنین ارزانترین هزینه نصب را دارند، که معمولاً از حدود ۵۰۰۰ دلار شروع می شود. اگر به دنبال کاهش هزینه های نیروی کار هستید، و دنبال شینگلی بسیار سبک با نصب آسان و راحت هستید، شینگل آسفالت برای شما بهترین گزینه است.

 

شینگل فلزی:

این شینگل ها دارای آسفالت هستند اما بسیار با دوام­تر از شینگل آسفالت هستند.
خوشبختانه، هزینه آنها با آسفالت در یک سطح است، معمولاً از ۵۰۰۰ دلار شروع می شود، گرچه می تواند با فلز نهایی قوی­تری، گران تمام شود. اگر می­‌خواهید به طور طولانی مدتی از سقف خود استفاده کنید، این شینگل یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شما است.

 

شینگل تخته سنگ:

در ادامه، بعد از شینگل فلز و آسفالت که عمر مفید بالایی دارند، شینگل تخته سنگ گزینه بسیار خوبی است.
همچنین تمایل به شروع حدود ۵،۰۰۰ دلار دارد. این گزینه از انواع شینگل بسیار با دوام است و جلوه زیباتری دارد و کمی مرتب­تر از شینگل آسفالت به چشم می­آید.

 

شینگل سفالی:

شینگل سفالی رایج تر و گران تر است ولی همچنان استفاده از شینگل سفالی بک انتخاب مقرون به صرفه است. قیمت نصب به طور کلی از ۷۰۰۰ دلار شروع می‌شود، اما بسته به نوع شینگل سفالی و بتنی می تواند تا ۲۰،۰۰۰ دلار نیز افزایش یابد. این نوع از شینگل­ها بسیار با دوام هستند، به راحتی قابل ترمیم و جایگزینی هستند و نسبتاً آسان می شوند تا مطابق با خواسته های رنگ و سبک شما تنظیم شوند.

 

شینگل چوبی:

این شینگل کمتر رایج است و در عین حال گرانتر است، این سبک از شینگل زیبایی و خلوص و جلوه خاصی به سقف و خانه شما می بخشد. این نوع شینگل بسیار گرانتر از باقی انواع شینگل است و معمولاً از حدود ۱۰،۰۰۰ دلار شروع می شود. مصالح اصلی این شینگل می­تواند از چوب طبیعی یا مصنوعی باشد. در کل این شینگل خیلی زیبا به نظر می­رسد، اما باید زود به ز‌ود تعویض شوند، سقف شما را بیشتر در معرض آسیب در برابر آتش سوزی قرار دهند و نیاز به نگهداری بالایی داشته باشند

اما در عوض به خانه شما ظاهری خاص و منحصر به فرد می‌­بخشد.

 

با ما در ارتباط باشید

پروژه های مرتبط

نظرات کاربران

customers