تعمیر و مرمت بهاره سقف

تعمیر و مرمت بهاره سقف

تعمیرات سقف و کارهایی که برای مراقبت از سقف انجام می­دهیم باید با تغییرات فصلی تطبیق داشته باشند به این دلیل که مشکلات بام با توجه به شرایط آب و هوایی متفاوت است. به همین خاطر تعمیر و مرمت بهاره سقف هم اهمیت زیادی دارد.

هوای سرد زمستان باعث مواردی از قبیل:

  • برف و تجمع یخ روی بام
  • نشت رطوبت در اطراف ناودان­‌ها و آبروها
  • قندیل بستن آبروها و ناودان­‌ها
  • شینگل شکسته و ترک خورده
  • صدمه به عایق و امکان مسدود شدن دریچه‌­های اتاق زیر شیروانی

بهترین راه برای مقابله با این نگرانی‌های مربوط به بام، استخدام متخصصانی است که خدمات تعمیر سقف، عایق­‌بندی و تهویه سقف را به همراه سایر خدمات ارائه می‌دهند.

 

با توجه به مراتب و دلایلی که در بالا ذکر شد، علاوه بر استخدام یک متخصص، باید این نکته را هم در نظر داشید که مراحل لازم برای تهیه سقف‌تان را در فصل بهار انجام دهید. در اینجا لیستی تهیه کرده­‌ایم از هفت مورد اساسی که تعمیر و مرمت بهاره سقف را برای شما آسان‌تر می‌کند.

 

پاکسازی آوار

برای تعمیر سقف، تمیز کردن سقف قدمی بسیار ضروری است زیرا به شما کمک می کند تا بینش بهتری داشته باشید و بخش­هایی که نیاز به تعمیر دارند را تعیین کنید. وقتی که از خشک بودن سقف اطمینان حاصل کردید، شاخه‌­ها، برگ­‌ها، ضایعات و سایر اجزای احتمالی بشویید. به عنوان بخشی از روند بازرسی، آبروها، حفره­‌های فرعی ، و اطراف فرسوده و همچنین فاضلاب را بررسی کنید.

 

ترمیم نشت

اتاق زیر شیروانی، ناودانی، دودکش، منافذ، ناودان­‌ها و قسمت زیرین پشت بام خود را بررسی کنید تا هرگونه نشتی را مشاهده کنید. لکه­‌های کبود اغلب نشانه خسارت رطوبت هستند. علاوه بر این، اگر مناطقی را به صورت داغ رطوبتی مشاهده کردید، برای درمان مشکل باید برای کمک به حرفه‌ای تماس بگیرید.

 

ایمنی آبروها

ناودان­‌ها قطعات فلزی محافظی هستند که معمولاً در نزدیکی آبروها ها یافت می­شوند. این اجزا را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی به پشت بام چسبانده شده­‌اند و دچار سوراخ نشده باشند. چرا که این سوراخ‌­ها در شرف گسترش قرار می­‌گیرند.

 

جایگزینی شینگل

تعویض شینگل از بین رفته بخش مهمی از تعمیر سقف است. هر قطعه شکسته، تاب خورده یا مفقود شده را باید قبل از نشت رطوبت تعویض کرد. سوراخ‌های کوچک و ترک­‌های ریز می‌توانند تعمیر شوند، با این حال باید شینگل آسیب دیده یا از دست رفته تعویض شود.

 

درزگیری

بازشوها و دریچه­‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درزگیرها شکسته، تراشه یا کشیده از مکان خود جدا نشده­‌اند. در هنگام بررسی نواحی اطراف منافذ دقت کنید تا از بروز هرگونه خرابی جلوگیری کنید. برای جلوگیری از آسیب بیشتر از سیلانت با کیفیت بالا استفاده کنید.

 

جایگزینی میخ­‌های شکسته

میخ‌­های سقفی به دلایل زیر ظاهر می­‌شوند:

  • میخ­‌ها کوتاه هستند یا خورده شده‌­اند
  • بین درزها گیر کرده­‌اند
  • کوبیدن میخ به طور نامناسب انجام شد
  • کف‌­سازی سقف برای نگه داشتن میخ­‌ها به اندازه کافی قوی نیست
  • لایه زیرین سقف قدیمی و رو به زوال است

فقط استفاده از درزگیر یا سیمان مشکل را برطرف نمی­‌کند. راه درست این است که میخ­‌های مشکل­دار را تعویض کنید. و یک قطعه جدید را یک اینچ از محل قدیمی قرار دهید. چند سانتی‌متر بالاتر از محل قدیمی بکوبید.

 

پوشاندن دوباره اطراف دودکش

هنگام تلاش برای دورگیری دودکش مراقب باشید تا به قسمت­‌های قدیمی آسیب نزنید. برای جلوگیری از هرگونه صدمه رطوبتی، از درزگیر جدید استفاده کنید. حتماً لبه­‌ای روی لبه هر قطعه از ناودان­‌ها قرار دهید.

 

ما به شما خدمات تعمیری سریع و کارآمد بام را ارائه ­می­‌دهیم

اگر هر کدام از مشکلاتی که در بالا ذکر شد برای شما اتفاق افتاده است. بدانید که وقتش فرا رسیده است که با یک سقف حرفه­‌ای تماس بگیرید. اطمینان حاصل کنید که یک شرکت معتبر و باتجربه را برای بازرسی از سقف خود انتخاب می­کنید. اطمینان حاصل می کنید بهترین نتیجه و رضایت کامل را کسب می­کنید.

ما انواع خدمات بام از جمله تهویه اتاق زیر شیروانی، تعمیر سقف و ناودانی و تهویه و موارد دیگر را ارائه می‌دهیم. ما یک تیم اختصاصی از کارشناسان بام داریم تا بهترین راه حل را برای مشکلاتتان پیدا کنیم.

 

برای بحث در مورد مشکلات بام خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پروژه های مرتبط

نظرات کاربران

customers