شینگل مقاوم در برابر ضربه

شینگل مقاوم در برابر ضربه

آیا شینگل مقاوم در برابر ضربه ارزش هزینه کردن دارد؟

پروژه‌های بام­‌های آسیب­‌دیده می‌توانند گران تمام شوند. به ویژه اگر خسارت ناشی از تگرگ یا طوفان‌های ویران­‌کننده ایجاد شده باشد. اما تحولات اخیر در مورد مصالح و مواد بام هم اکنون می­‌تواند در وهله اول از بروز این نوع صدمات جلوگیری کند. نوع جدیدی از شینگل­‌ها به عنوان «شینگل مقاوم در برابر ضربه» شناخته می‌شوند که می‌توانند سقف خانه شما را از بیشتر آسیب‌های تگرگ و باد ناشی از باد مصون بدارند.

سوال اصلی این است: هزینه این شینگل چقدر است؟

ما در این مطلب به بررسی شینگل مقاوم به ضربه خواهیم پرداخت.

 

شینگل مقاوم در برابر ضربه چیست؟

شینگل که «مقاوم در برابر ضربه» هستند، یک محصول کلاس ۴ محسوب می‌­شوند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در برابر وزش باد شدید و خسارت تگرگ مقاومت کنند. این شینگل ممکن است از مس، آلومینیوم، رزین و پلاستیک ساخته شود.

شینگل با درجه کلاس ۴ دارای مقاومت در برابر ضربه UL 2218 می­‌باشد.
UL 2218 استاندارد صنعت بام برای آزمایش شینگل در برابر ضربه تگرگ است.
چهار کلاس تست وجود دارد که از چهار اندازه توپ مختلف فولادی استفاده می­‌کند. این توپ های فولادی در ارتفاعات بین ۱۲ تا ۲۰ پایی رها می­‌کنند تا مثل تگرگ در سرعت‌های بالا سقوط کنند.

UL 2218 در حال حاضر بالاترین امتیاز مقاومت در برابر ضربه است.
گذشته از برخورد تگرگ، این شینگل‌ها همچنین می‌توانند در برابر وزش باد شدید تا ۱۱۹ مایل در ساعت مقاومت کنند.

 

آیا شینگل کلاس چهار ارزش هزینه کردن را دارد؟

جواب ما به این سوال می­‌تواند این باشد:

که به طور کلی، بله اما در نهایت واقعاً بستگی به مکان زندگی شما دارد.
هزاران صاحبخانه هر ساله پشت بام خود را به واسطه بارش تگرگ از دست می­‌دهند، اما برخی مناطق بیشتر از سایر مناطق تحت تأثیر طوفان­‌های ویران­‌کننده قرار دارند.

اگر خانه‌‌هایی در مناطقی که طوفان‌های خطرناکی را تجربه می­‌کنند از شینگل‌های مقاوم در برابر ضربه بهره‌­مند شوند فایده زیادی برایشان دارد، چرا که این شینگل‌های ضدضربه از سقف‌شان به طور بلند مدت محافظت می‌کند.
شینگل مقاوم در برابر ضربه در ابتدا هزینه بیشتری دارند، اما در دراز مدت این هزینه تعدیل می­‌شود و به سود منافع شماست. به طور معمول، این شینگل ها ۱۰ تا ۲۰ درصد بیشتر از همتایان خود هزینه دارند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از این نوع شینگل‌­ها هزینه­‌های نگه‌داری از یک خانه را کاهش می­‌دهند و حتی ممکن است از تعویض زودرس سقف جلوگیری کنند.
بسیاری از بیمه‌گران با سقف کلاس ۴ تخفیف‌هایی را به صاحبان خانه ارائه می­‌دهند.
این تخفیف همچنین می‌تواند به جبران هزینه‌های بالاتر این شینگل کمک کند.

 

با ما در ارتباط باشید.

پروژه های مرتبط

نظرات کاربران

customers