نکاتی پیرامون تمیز کاری سقف

تمیز کاری سقف

صاحبخانه هرگز نباید صبر کند تا خطوط جلبکی یا خزه ای را در امتداد شینگل یا لبه های سقف ببیند تا تمیز کاری سقف را برای خانه خود برنامه ریزی کند. توجه داشته باشید که چرا چنین است و چه زمانی باید سقف خانه خود را بشویید:

جلبک ها، خزه ها، کپک ها در فضاهای مرطوب و تاریک و دور از هوا و نور خورشید بهترین رشد را دارند. برای یک سقف مسکونی، این فضاها به طور معمول در زیر و اطراف کاشی های سقف و شینگل، دیده نمی شوند.

به محض شروع تکثیر جلبک، خزه و کپک، آنها رشد کرده و پخش می شوند و کاشی های بام را از بین می برند. هرچه محیط مرطوب تر باشد، این آلودگی ها سریعتر افزایش می یابند به طوری که در یک زمان کوتاه، سقف آسیب زیادی می بیند.

با تمیز کاری سقف به صورت مداوم، برگ های مرطوب، شاخه ها، دانه ها و بقایای دیگری که می توانند باعث رشد جلبک ها، کپک ها و سایر آلاینده ها شوند از بین می روند. پس از تمیز کاری سقف به صورت منظم و مکانیزه می توانید از آسیب رسیدن به سقف جلوگیری کرده و اطمینان حاصل کنید که همیشه بهترین ظاهر را داشته باشد.

تمیز کاری سقف پس از یک برهه طوفانی از سال، تمام بقایا و باقی مانده طوفان را که می تواند منجر به ایجاد کپک، خزه و سایر تجمعات آلوده شود از بین می برد.

تمیز کاری سقف

استخدام یک شرکت حرفه ای تمیز کاری سقف، یک سرمایه گذاری در خانه شما است.

تمیز کاری مکانیزه سقف به صورت منظم و حرفه ای، ظاهر کلی سقف خانه شما را بازیابی می کند، دوده های ساخته شده، مواد آلوده، گرد و غبار و سایر آوارها و همچنین لکه ها و مناطق مختلف تغییر رنگ یافته  را از بین می برد. زونا و کاشی های بام پس از آن تازه و سر زنده به نظر می رسند به طوری که کل خانه شما تمیزتر و جدید به نظر می رسد.

یک شستشوی با دقت، جلبک ها، خزه ها و کپک هایی را که معمولاً با یک شلنگ استاندارد یا فشار شستشو، غیرقابل دسترسی هستند، از بین می برد. مواد شوینده  استفاده شده در حین شستشو به منظور نفوذ به تمام گوشه ها و شکاف های سقف، محلول های دفع آلودگی و بقایای به دام افتاده در زیر شینگل و اطراف لبه های سقف هستند. شستشو با فشار کم باعث از بین رفتن کاشی های سست روی شینگل نمی شود، در حالی که از این کاشی ها، سقف ساختمان را در برابر آسیب رساندن طوفان محافظت می کند.

یک شستشوی کامل مکانیزه همچنین مناطق آسیب دیده در طول سطح یک سقف را نشان می دهد. سقف یک خانه ممکن است دارای لکه های کوچکی باشد، این نشان دهنده نیاز به تعمیر سازه است. یک تمیز کاری سقف به صورت حرفه ای، مناطق آسیب دیده را آشکار می کند تا بتوان تعمیرات را با حفظ چارچوب خانه و جلوگیری از نشت آب از سقف، به موقع انجام داد.

چرا سقف خانه باید با قدرت شسته شود؟

سقف خانه باید با قدرت شسته شود

هزینه تمیز کردن سقف شما و همچنین شستشوی مکانیزه، کل فضای خارجی خانه یک سرمایه گذاری در ساختار و نمای خانه شما است. توجه داشته باشید که برای هر صاحبخانه مفید است که به طور منظم خانه خود را بشوید، زیرا:

تمیز کردن مداوم ناودانها، پنجره ها، دیوارهای خارجی، لبه استخر و سنگ های بتونی و سنگفرش می تواند رنگ بتن رنگ آمیزی شده، دیوارهای آجری و سنگ فرش را بازیابی کند و رگه ها و آلودگی های ناخوشایند پنجره های بیرونی را از بین ببرد. علاوه بر آن نظافت منظم باعث افزایش جذابیت کلی خانه می شود، همچنین باعث می شود سطوح و مصالح جدید و بهتر به نظر بیایند.

تمیز کاری سقف یک خانه به صورت مکانیزه، زمینه های ترمیم مورد نیاز را نشان می دهد، و دقیقاً هم  با تعمیرات سقف شروع می شود. تمیز کردن دیوارهای خارجی خانه می تواند ترک هایی از آجر یا پارگی لبه های آلومینیوم را نشان دهد.

گرد و غبار، خاک، گل و لای، گل و ماسه و خاک رس باعث نرم شدن سنگ های آجر و بتن می شود. پنجره های کثیف با گذشت زمان نازک و شکننده می شوند. شستشوی منظم این مواد باعث طولانی شدن عمر آنها شده و نیاز به تعمیرات غیر ضروری را کاهش می دهد.

شستشوی ناودان های خانه، زباله های جمع شده و آلودگی هایی را که باعث گرفتگی می شود، از بین می برد. ناودان های مسدود شده باعث می شوند که آب باران از کنار آنها پاشیده شود و به دیواره های خارجی و پایه های خانه آسیب برساند. ناودان های تمیز به ویژه در مناطق گرمسیری یا در معرض طوفان های مکرر شدید، برای جلوگیری از آسیب زدن های آبی مهم هستند.

چرا سقف جدید منزل خود را تمیز کنیم؟

تمیز کاری سقف

هر زمان که سقف منزل تان را نصب کرده باشید، می تواند با دوده، شن و ماسه آسیب رسان پوشانده شود و طولی نمی کشد که جلبک ها و سایر آلاینده ها در زیر و اطراف شینگل بام شروع به رشد می کنند. تمیز کاری سقف به صورت منظم بدون توجه به سن آن باعث حفظ وضعیت و ظاهر آن می گردد.

آیا می توانید کاشی های بام سفالی را شستشو دهید؟

کاشی های بام سفالی باید به طور منظم شسته شوند تا آلودگی های آسیب رسان و سایر مواد زائد را از بین ببرند. تمیز کردن غیر مکانیزه، گزینه ای عالی برای کاشی های قدیمی یا شکننده، سقف های سفالی پوشیده شده از خاک و لجن است.

تمیز کاری سقف

آیا مواد شوینده باعث خشک شدن شینگل و کاشی های بام می شود؟

مواد شوینده یا سورفکتانت که برای سقف خانه یا سطوح خارجی آن در نظر گرفته شده است، شینگل یا کاشی را خشک نمی کند. یک پیمانکار حرفه ای تمیز کاری مکانیزه سقف باتجربه در تمیز کردن سقف نیز تمام آثار اینگونه پاک کننده ها را پاکسازی می کند، بنابراین سقف منزل تمیز و مرمت شده خواهد بود.

پروژه های مرتبط

نظرات کاربران

customers